Ledig måndag

Ooootroligt skönt att vara ledig idag.
Vaknade vid åtta och klev upp en sväng. Hämtade hörlurarna, la mig igen med låg musik. Somnade om till och från, klev upp vid elva.

Jossan ringde vid tjugoöver, bestämde att vi skulle ses inne i stan, skyndade mig och stack till tuben. Var inne vid halv ett.
Fyllde på mobilen och tog ut pengar i väntan på Jossan. Han även en sväng på Primark!




Då hon kom gick vi till Monki, glad att hon visste vart butiken låg!
Hittade inte skjortan jag sett på internet men hittade en annan fin topp som jag köpte. Vi kikade på någon sportbutik också innan vi åkte hemåt!




Ville hitta jacka och väska, var inte på humör så sket i det. Funderar på att titta efter det imorgon!

Nu tänkte jag dra ner till gymmet! Inte varit där sen fredags pga jobbhelgen! Peppad som tusan. Ikväll ska jag och Ana sätta oss på någon uteservering, så varmt och fint väder ute! 20 grader!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0