Onsdag 25 september

Löningsdag hemma i Sverige! 
Fått in lönen från Ica för Augusti :)
Härligt! Har dock fört över allt till sparkontot. Tänkte försöka att klara mig här utan att använda pengar från mitt svenska konto!
Gått bra hittills.

Skönt att vara ledig idag. Pysslat om fötterna på morgonen och försökt maila banken igen. Fortfarande inte fått tillbaka pengarna som försvann då mitt konto blev skimmat.







Ska ta en dusch och byta om nu, ska hänga med Ana och Bella i Islington :)
Efter det tänkte jag åka någonstans för att leta efter jacka. Behöver en vinterjacka!

Btw, min högra tånagel har snart växt ut helt. Då jag kom till London märkte jag att jag höll på att tappa den, inte pga blånagel.. Tydligen kan man tappa dom ändå.




Som tur var hade en ny nagel vuxit rätt mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0