Onsdag vilken härlig dag!

Började dagen med att ta båda barnen till dagis/skola.
Gick sedan hem och bytte om innan jag gick till gymmet!
Körde ben idag, dödens pass blev det.
Precis då jag skulle börja med squats och utfall med stången så kom en tjej och frågade om vi skulle köra tillsammans, det var kul!
Squats Körde jag: 12rep 10kg, 12rep 15kg, 10rep 20kg, 10rep 30kg, 10rep 40kg, 10rep 30kg, 10rep 20kg, 10rep 15kg, 10rep 10kg!

Utfall körde jag: 10rep på varje ben med vikterna 15kg, 20kg och 30kg!

Deadlift med 20kg, 10repx4set

Hopp squats körde jag 10stx2

Avslutade passet med 10 olika magövningar!

Hoppas det känns imorgon, annars blir jag besviken! 

Satt i solen efter gymmet, gick och hämtade R, la henne, satte mig i solen, nu har jag precis ätit lunch och aka väcka R så vi kan hämta hennes bror!


Igår tränade jag två gånger, 
Körde armar, axlar och rygg på gymmet med Ana, efter jobbet stack jag ut och sprang 5km! 

Känns så himla skönt att träningen går så bra nu igen! Blev tvungen att vila i slutet av förra veckan pga att jag åt antibiotika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0