Onsdagens träning

Som jag tidigare nämnt så har jag väldigt långa dagar nu då C har skollov, 08-19, inte en lugn stund! 
Igår fixade jag en playdate åt honom inför idag, fick cirka 3 timmar fritt då, skönt kan jag lova. På min lediga tid stack jag till gymmet! Blev ett härligt pass!
30 minuter armar, bröst och rygg, 30 minuter pw på löpbandet i varierad lutning mellan 8.0-15.00 och avslutade med 30minuter på crosstrainern. 

Promenerat överallt idag, satt och räknade ut hur långt allt blev, 13km promenad totalt! 
Gick med C till playdate, gick ner till gymmet och hem, gick och hämtade R och tog hem henne för en nap, promenerade och hämtade hem C från playdate. 



Pw


Crosstrainer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0