Torsdag 3 april

Förvirrande dag.
Sent igår kväll fick jag sms om att jag fick ledigt idag för pappan skulle vara hemma. 6 imorse får jag ett meddelande där de frågade om ja kunde ta pojken till skolan, 
Allt slutade med att ja jobbade som vanligt hela dagen och gjorde massa extra saker, haha, väldigt förvirrad hela dagen men aja! Som au pair får man räkna med snabba ändringar.

Blev gym imorse efter jag lämnat C på skolan! Körde med Ana även idag, körde massa ben och även rygg. Känns nu kan jag lova!
Vanligtvis då jag hämtat flickan vid ett så tar jag hem henne en stund så hon får sova innan vi hämtar C. Fick sms mitt i dagen om att C skulle ha påsk hattparad, R fick vara vaken och vi gick och fikade medan vi väntade på att gå till paraden. 

Slutade vid 18, gick över till grannarna vid halv sju och vaktade dom barnen ett tag! Tagit det lugnt på mitt rum sen jag kom hem. Helt slut, sov för få timmar förra natten.





Trackback
RSS 2.0