allt rullar på som det ska

Hade så roligt när Anna var här! 5 dagar gick verkligen fort! Lördagen shoppade vi på westfield i stratford, söndagen var vi på Oxford street.
I måndags åkte jag med henne till flygplatsen där vi åt frukost innan hon gick till säkerhetskontrollen och jag tog tåget hemöver.







Idag är det fredag! 
Senaste dagarna har jag tränat och jobbat! Tog på mig en babysit åt en av C's klasskompisar i onsdags, skönt med extra pengar. 









Idag är det alla hjärtans dag, vi som inte har någon dejt idag ska träffas hos Rebecca och äta middag tillsammans! Jag ska fixa efterrätten, ser verkligen fram mot kvällen! 

Nu är jag påväg till camden för att vara med ana en stund innan jag börjar jobba :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0