Lördag-Tisdag i bilder

dagarna bara springer iväg!
Lördag spenderade jag en stund i Camden innan jag satt barnvakt åt min familj.
Söndagen spenderade jag också några timmar i camden, mot kvällen mötte jag upp flera av tjejerna i centrala London. Sjukt rolig kväll blev det!
Måndag innebar jobb igen, tränade på kvällen. Idag tisdag började jag med ett pass på gymmet med Ana, jobbat och slutade för drygt en timme sedan. Stressig dag då en del strul dykt upp, allt är löst nu som tur är.

Imorgon kommer min älskade tremänning hit för att stanna i 5 dagar! Can't wait.

Nu ska jag plocka lite på rummet sen går jag ner till gymmet för konditionsträning!
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0