Vill skriva men tar mig inte tiden

Hejdär!
Jag vill gärna skriva varje dag, tycker det är kul och kan tänka mig att det är roligt för er där hemma i Sverige att läsa vad jag gör.
Har så mycket på gång hela tiden så jag ger sällan tid till att blogga. Gör så gott det går!

Dagarna rullar på, haft himla fint väder senaste dagarna! Fräknarna i mitt ansikte har börjat kika fram. 
Träningen går väldigt bra, känns så härligt då man börjar se förändringar!
Jobbet går bra, har haft flyt och fått rätt många barnvaktskvällar hos andra familjer nu, alltid bra med extra pengar.

Ikväll har jag babysit åt en annan familj, imorgon kväll åt min värdfamilj. Imorgon på dagen ska jag in till stan och träffa Nellie och Sebastian! Två som jag gick med på AWPE, de är här över helgen och vi har inte setts sen studenten så det ska bli väldigt kul!













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0