23.15 tisdag

Nu blir det kvällen!
Allt gick bra på flygplatsen till slut, fick lämna mina bankuppgifter så de skulle höra av sig när pengarna va påväg över till min bank.

Då jag kom tillbaka vid halv ett handlade jag lite saker som familjen bett mig köpa innan jag gick och hämtade R på dagis. Jobbade 13-18!
Min lunch blev egengjord soppa! Så himla god!
Middagen till barnen gjorde jag chili vin carne typ! Köttfärs blandat med bönor och krossade tomater + mjölk och lite kryddor. Pasta och grönsaker till! Blev superbra!



Tog en kort springtur på 20minuter efter jobbet innan jag åkte till camden och satt med några av tjejerna :)

Nu ska jag sova!
Trötter kan jag lova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0