Back in London

Var jag i usa tre veckor?!
Tiden bara sprang iväg.
Hade helt underbara veckor där! Så kul att träffa alla igen. 
Ledsen att jag inte fick chansen att träffa Karson, hon är för sjuk och svag + nyss gjort ny behandling :(
Blev så ledsen då jag insåg att jag inte skulle få träffa henne. Träffade iaf Jason, hennes man. Var på station 15 där han jobbar! Skickade en söt nallebjörn med Janson till Karson!

Hemresan blev jag orolig inför, det pratades om snöstorm och dåligt väder, eftersom Tennessee ligger i södra USA så är de inte direkt van snöväder.
Allt gick bra trots att det var snö på marken då vi lyfte!
Chicago där jag mellanlandade var det -27grader. Hade tur där med, mitt flyg var ett av de få som kunde lämna den morgonen. Vatten i planen frös osv.

Nu är jag tillbaka i jobbvardagen här i London, förvånad att ja vande mig med tidsändringen på en gång. Är igång på gymmet igen vilket är otroligt skönt! Saknat det!

Ska göra ett inlägg framöver med bilder från usa. Har idag avverkat två pass på gymmet, trötter nu och ska sova! 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0