Fredag 24 januari

Vart dog denna månad vägen?
Får inte glömma att säga grattis till mig och Farmor idag! Det är min namnsdag och farmors födelsedag!




Inte skrivit här på över en vecka, känns bara som några dagar.
Min syster och Patrik kom till London förra fredagen, jag träffade dom lördag förmiddag första gången! Vi tog tunnelbana till highbury&islington där vi först åt innan vi gick och hämtade deras biljetter inför Arsenals match mot Fulham. Då vi hade biljetterna gick vi till Arenan och vandrade runt. 
Kvällen spenderade jag hemma!



Söndag mötte jag upp syster och Patrik, vi gjorde en heldag inne i centrala London, supermysig dag med fint väder! Vi avslutade dagen med att äta tillsammans med Bella och Malin!



Alla åkte hem men jag väntade kvar på Jossan, Vi satt ett tag på wheterspoon, sedan stack vi spontant till Oneils där vi dansade loss! Sjukt roligt! 



Måndagen jobbade jag, kvällen spenderade jag på syster och Patriks hotell, vi spelade yatzy och gottade oss! Deras sista kväll!



Tisdag jobbade jag, på kvällen åkte jag till centrala London och mötte upp Lisa som nyss flyttat hit från Sollefteå! Gick runt en stund innan vi satte oss på wheterspoon!

Onsdag vaknade jag upp med dålig mage, kände mig konstig, berättade för värdmamman men sa att jag nog kunde jobba ändå! Dagen gick och jag blev bara sämre och sämre. Lilla promenaden till dagiset för att hämta R kändes som en mil, Toksvettades och var illamående. Hörde av mig till värdmamman igen hon sa att hon skulle lämna jobbet tidigare så hon kunde plocka upp C från skolan och sedan komma hem och ta över. Vid fyra kom dem, 
Jag gick upp till mitt rum och var i sängen till morgonen efter. Kräktes en gång på eftermiddagen innan jag somnade då på onsdagen. 
Vaknade torsdagmorgon och kände mig helt bra! Troligtvis blev jag dålig av tisdagens middag = tonfisk och pasta.
Har ju reagerat på tonfisk tidigare..



Blev gymmet igår innan jag jobbade, cyklade 20km! Kändes verkligen bra! Ställde mig på gymmets våg som visade -4kg sedan första gången jag vägde mig vilket är två veckor sedan. Vill man så kan man! Men man får kämpa som tusan!
Jag har senaste året pendlat upp och ner i vikt vilket inte är bra. Mitt mål är att gå ner i fettmassan och bygga i muskelmassa. Denna gång kommer jag lyckas! Slut på meserier

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0