Helgen

Jobbat varje kväll helgen som var! 


Ledig fredag kväll dock så då drog jag ut med tjejerna i Camden!
Hade så kul! Bra musik så blev mycket dans.
Kvällen slutade hyfsat tidigt!




Lördagen blev det lunch med tjejerna, china buffe!
Efter det åkte jag hem och tog det lugnt tills sju tiden då jag gick över till grannen och satt barnvakt. De kom hem halv tolv och då gick jag direkt hem och la mig.



Söndagen hade jag inga planer för på dagen, pratade ihop mig med Lisa och vi bestämde oss för att besöka Westfield shoppingcenter i sheperds Bush där hon bor. 

Vid fem drog jag mig hemöver, satt barnvakt hemma åt min värdfamilj, lugn och skön kväll.



Idag besökte jag gymmet på morgonen med Ana, började jobba klockan ett och slutade nu precis.

Det är vad jag hunnit med sen sist jag skrev! Nu ska jag krypa ner och sova, tänkte åka till Heathrow imorgon på morgonen så jag får pengar för min resväska som förstördes under resan til usa.

Godnatt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0