Söndag, frukost



Äggröra med rödlök och svamp! Kryddat med salt, peppar och chiliflarn!
Såå gott.



Det sköna med att vara tillbaka i London är rutinerna! Härligt att veta vad man ska göra varje dag, gå till gymmet osv.
Jobbade hela veckan + babysit igårkväll mellan 18.30-00.30!





Fredagen gick jag ut med Rebecca och Malin! Vi hade sjuukt roligt! 
Dansade som aldrig förr, påväg hem dampade jag och Rebecca loss, folk måste trott att vi var störda haha.

Igår på dagen åt jag och Rebecca lunch i Camden! Supermysigt, soligt och fågelkvitter. Hon åkte sedan iväg så då åkte och och mötte upp Malin i Notting Hill!











vi vandrade runt i marknaden och sedan en lång promenad genom/runt Hyde park. 

Nu ska jag smälta maten och sedan besöka gymmet! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0