Fina dagar

Våren är typ här nu kan man nästan säga, otroligt skönt i solen, riktigt värmande!

Första bilden tog jag från ett av fönstrena i mitt rum, otroligt vilken utsikt det är ibland.



Igår var stressig dag, fullt upp från morgon till kväll, 
Tog hand om grannens barn på morgonen, hade brunch besök, jobbade som vanligt, efter dagis/skola blev det pancake party i kyrkan nära pojkens skola. De hade hoppborg, ansiktsmålning osv! Väldigt kul för barnen! Gick hemåt vid 17.30, mötte upp värdföräldrarna på tågstationen här borta och gick hem.

Hjälpte grannen en sväng, gick till svenska familjen som jag brukarbabysitta åt, beställde svenska matvaror med mamman, då det var klart tog jag buss till camden där jag träffade några av tjejerna! 
Tvillingarna ska hem till Sverige en månad för att ta körkort osv, kan tänka mig att det känns konstigt att lämna London så länge!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0