Fredag 14 mars

Igår jobbade jag till 19,
Kände mig som en zombie efter det. La mig på min säng och bestämde mig för att ta en nap, vaknade upp halv 12?! Visste inte om det var morgon eller kväll haha.
Jag som hade tänkt gå ut på en kvällspromenad.. Bytte om och allt det där, la mig och sov till sju imorse, 11 timmars sömn sammanlagt, rätt utvilad nu!

Jag måste vänta hemma nu på förmiddagen tills Marianna kommer hem, vi har en delivery som ska komma. Kände att jag ville träna så jag gjorde lite övningar på mitt rum innan frukost.
Blev 100 varierade situps + lite utfall och benböj!


Hoppas deliveryn kommer nu på morgonen, jag vill ut i det fina vädret eller hinna med gymmet innan jag ska jobba. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0