Fyller år = uppe med tuppen

Idag är det min 21års-dag!
Är det redan ett år sedan jag fyllde 20 där borta i usa?!
Tiden går så fort.

Vaknade nu för en stund sedan, klockan är bara 06.25!
Fick paket på posten både i förrgår och igår! Öppnade nu då jag vaknade, lika ivrig som då man var liten! 

Haha okej jo jag ser rätt nyvaken ut på denna bild!

Hur ser min födelsedag ut tro? 
Jag skaft ner vid strax före 8,  vara med pojken och ta honom till skolan, efter det tänkte jag unna mig något gott fika innan jag börjar jobba igen!
Ikväll ska jag möta upp och umgås med några vänner i Centrala London, blir Yates på Leicester Square, jag försöker oftast äta hemma eftersom det ingår i min lön, men älskar att äta ute och på födelsedagen min vill jag lyxa!

Vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0