Söndag 30 mars

Kan ni förstå att det redan är april på tisdag?
Jag förstår inte vart tiden tar vägen, allt går så fort.
Vädret igår var helt underbart här i London! Idag ska det bli cirka 19 grader, men vart är solen kan man undra?
Jag har varit rätt seg de senaste dagarna, väldigt täppt i näsan så trodde att jag åkt på en jobbig förkylning, idag mår jag redan mycket bättre och känner mig nästan helt frisk.

Veckan som gått har rullat på, både jobb, träning och kosten har gått helt okej. Igår på dagen var jag i centrala London en sväng, köpte ett par solglasögon på h&m!
På kvällen satt jag barnvakt här hemma 19-01.

Nu har jag tvättat och tänkte röra mig mot Wood Green för att handla upp mitt presentkort på sports direct!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0