träningen går riktigt bra

Att se förändringar ökar motivationen otroligt!
Jag tycker att jag i överlag har fått in en bra rutin med både träning och mat. Jag är en gottegris, har alltid varit, bara för att jag vill lyckas med mina mål så tänker jag inte förbjuda mig att äta onyttigt. Det hör till tycker jag! Veckodagarna försöker jag hålla rena, men på helgen brukar jag unna mig saker! Funkar riktigt bra faktiskt!

Jag och Rebecca (som bor rätt nära mig) har kommit överens om att peppa varandra med kosten! Vi har kommit överens om vad och hur mycket gotta vi får käka! Lättare om man bestämt det med någon än att bara sätta det i ens eget huvud!

Igår blev det en lång promenad på 13km hem från Camden för mig, kändes så skönt så gick till highbury innan jag gick hem!




Köpte mig ett nytt fodral till buss/tåg kortet! Fick det med Ikea på då jag flyttade hit, lite less på det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0