Fin dag

Hej på er,
Två senaste veckorna har jag varit med
Barnen mycket. Först var pojken hemma en hel vecka från skolan på grund av operationen, veckan efter var det skollov. Bodde en vecka i grannens hus när de var bortrest, så skönt att bo själv. Var nära när ja skulle jobba ändå för de bor dörren bredvid. 

 I fredags gick jag ut med kompisar, halloween fest i camden på proud, går väldigt sällan och och festar, men det är riktigt kul när man väl gör det! Dansar hela natten och har kul.
Men jag föredrar faktiskt att träffas på en pub för något glas och prata strunt. 

Jobbat hela helgen på caféet och även hunnit träffa J.

Igår jobbade jag från 12 till halv ett på natten, min värdmammas födelsedag så de gick ut efter jobbet.

Imorse gynnade jag med Zahra och mu är jag på flickans dagis och ska hämta henne.
Längtar tills ikväll när jag ska träffa min moster Åsa för middag, 
Hon är i London via jobbet några dagar.

Kram 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0