Måndag morgon


Vaknat till och från hela morgonen, men bestämde mig igår för att en gångs skull inte göra ett skit denna morgon, bara ta det lugnt.
Ska snart ner och göra frukost, tänkte koka ingefära med citron för att försöka få ordning på min hemska hosta.
Vill träna men tänker inte göra det så länge jag är krasslig.

Dagen på caféet gick snabbt igår också,
Var spontan och berättade för min chef Malin att jag varit sugen på korvstroganoff ett tag och frågade om bi inte kunde laga till tillsammmans någon kväll framöver, 
Hon föreslog att göra det redan samma kväll, sagt och gjort så blev det gemensam middag efter vi stängt!
Jag och Rebecca hjälptes åt att laga middagen efter ett recept jag fått från en svensk mamma här i Highgate.

Supergott och mysig kväll!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0