Onsdag 8 oktober

Riktigt tråkig höstdag.
Kyligt, regn och blåst.
Vill ha mer av de mysiga höstdagarna.

Igår gymmade jag tidigt på morgonen med Ana, vi körde armar och rygg.
Jobbade hela dagen och slutade vid 18,
Tog en dusch och bytte om, åkte till stan och köpte mig en nu telefon, eller a begagnad, svart iPhone 5, mitt batteri ger upp snart så slog till och köpte en ny telefon. Skickat efter nytt simkort så kan snart använda den!

Påväg hem hälsade jag på hos ana, drack ett glas vin och hängde!




Just nu sitter jag och väntar medan lilla R har balett, innan vi hämtar hennes bror ska vi hem en sväng och ta det lugnt.

Ikväll kommer äntligen J hem, han har varit i Belgien i två veckor, 
Stackarn missade flyget imorse men hade tur att få plats på en flight ikväll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0