September

Tänk att det redan är september?!
Det innebär att jag bott i London i mer än ett år nu, flyttade hit 29e Augusti 2013.
Tiden går så himla fort!

Sen sist jag skrev här har jag hunnit med att vara 1 vecka i Sverige som var hur skönt som helst, träffa alla hemma, fick då veta att jag ska bli moster! Tårarna sprutade ut av glädje när syster berättade, ser fram mot detta så mycket, de kommer bli världens bästa föräldrar. All lycka till dom!

Har även hunnit påbörjat mitt andra år som nanny i samma familj,varit på London zoo, jobbat i cafeet på helgerna, umgåtts med vänner osv.

Senaste dagarna har jag varit krasslig, känns som något varit fel i kroppen hela tiden senaste månaden..
Måste bli frisk tills på fredag då jag ska ut på äventyr, semester!

Åjuste, för några veckor sedan klippte jag av mitt hår, klippte av rätt mycket och ändrade till mittbena.













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0