Turkiet är underbart

Njuter varje sekund av denna semester.
Jag är i Side med pappa och stannar här en vecka.
Jag var tvungen att hålla lite hemligt vart och med vem jag skulle åka för vi skulle överaska min farbror som också skulle till Turkiet samma men några timmar senare än oss. Överraskningen blev lyckad!

Jag åkte till Arlanda fredag kväll, pappa kom vid 5 på morgonen. Flyget till Turkiet gick strax innan 10.
Resan gick bra, busstransfern till hotellet tog dock extra lång tid pga. Vägarbete. 
Kom till hotellet vid strax efter fem, blev lite bråttom för mig för 
på bussen bokade jag in att jag skulle åka på Hamam klockan 18, turkiskt bad.

Duschade och bytte om snabbt på hotellet och gick sedan ut till bilen som tog mig till stället där jag gjorde hamam. Underbart skönt var det! 
Betalade extra och fick ansiktsbehandling och ansiktsmassage.

Efter behandlingen åkte jag till hotellet och åt middagsbufféen med pappa. Efter det var båda jättetrötta, kikade runt på hotellet innan vi la oss.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0