Turkiet söndag 14 Sept

Eftersom vi somnade vid halv elva så var man pigg vid halv sju!
Tog det lugnt ett tag innan vi gick ner och åt frukost.
Gick tillbaka till rummet för att göra oss klara,
Promenerade iväg för att hitta till Anders hotell. Enligt pappas karta skulle det vara 3km bort, visade sig att det bara var 1,5km.
Väl där så fick vi tyvärr inte komma in på hotellet,
Fick ändra planen och ringde honom och bad han komma ut.
Han blev rätt chockad!
Pratade en stund innan vi gick hemåt igen.

Bytte om och gjorde oss redo för en dag på stranden.
Promenerade ner till stranden och var där hela dagen, så härligt med all inclusive och att de har bar+lunch resturang nere på stranden också, man slipper gå upp till hotellet för att äta.











När vi kom tillbaka till hotellet låg vi vid poolen en stund innan vi gick upp på rummet. Duschade och tog det lugnt på balkongen.

Vid åtta gick vi ner och åt middag, buffén är så stor och svårt att välja vad man vill äta.



Efter maten gick vi till baren för pappa ville beställa, när vi står där så kommer någon bakifrån och håller för mina ögon. Blev lite chockad, kände att det var kvinnliga händer.
Vänder mig om och där står JOHANNA OCH SIMON?! Hahaha herregud vad överraskad jag blev!
Pappa har vetat detta hela tiden men hållt det hemligt för mig. Jätterolig överraskning! De bor några kilometer häråfrån!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0