inviger nykläderna

när vi var i göteborg förra helgen så fyndade jag två linnen & även ett par byxor,
byxorna ser nästan ut som skinbyxor, blanka typ. med guldig dragkedja.

igårkväll var jag med Anna & Björn :) var där till nästan ett på natten,
då åkte jag till stan och hämtade pappa, anders, maria, rickard & anette.
var hemma en stund efter tre, somnade strax före fyra.
var upp vid åtta, somnade om och klev upp för en timme sedan.

nu ska jag äta gröt & ägg, sedan promenera och kika hur det går för mamma på Stöde Form!
efter det blir det nog en sväng på marknaden och kolla där!
det är ju Stöde Marknad idag och imorgon!




ett av linnena och byxorna inviger jag idag!




Kommentarer
Postat av: Sopis

Hjärta på dig min fina, älskade vän <3

2012-08-04 @ 14:41:00
URL: http://annasophia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0