när magen strejkar så fungerar ingenting

sen sist har jag mest jobbat.
nu i helgen var jag på backetjärn med Pappa, Farbror & bror.
sov en natt, åkte Zipline på morgonen, på eftermiddagen blev de vattenskidor, ring osv efter båt.
allt detta blev gratis för oss eftersom att farmor & farfar vunnit ett presentkort värde 3500;-,
de senaste dagarna har jag även kampats med magproblem,
starkt illamående och magknip.
mamma tror att jag börjar få en blandning av magkatarr tillsammans med IBS.
nu på morgonen fick jag i mig den första riktiga måltiden på två dygn,
blev lite gröt med russin, proibs och knäckemacka.





Kommentarer
Postat av: Mami

Duktiga fina du, hoppas du får ordning på magen nu <3

2012-08-12 @ 16:32:11
URL: http://erikaerikssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0