Knoxville, Teneessee, USA ♥

nu har jag fått alla mail jag väntat på, så nu äre bara att boka biljetterna för mig!
tar givetvis hjälp av mina kontakter där borta i Knoxville, vill att det ska stämma bra för dom också.
resan som ni ser här ovanför vill jag verkligen boka, har mailat Jerry om den och så fort jag får ett OK från honom så kommer jag skynda mig att boka! hoppas ingen annan hinner före!
hittade väldigt få flygningar med endast en mellanlandning, skulle underlätta för mig om jag slapp mellanlanda fler än en gång ^^
 
GAAAAAAAAAAAH, va jag är glad över detta!
 
ni vet att jag berättade om erbjudandet om att även vara med och jobba på ambulansen där borta?
nu har jag fått ett till erbjudande! igår! en av brandmännen berättade att han har vänner i New York och att han brukar åka dit rätt ofta. Han frågade om jag var  intressrad att följa med på en 4dagars resa dit om han ska iväg under tiden jag är i Knoxville! självklart sa jag att jag var intresserad!
 
det här känns för bra för att vara sant, ni kan inte fatta hur sjukt det här känns..
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0