Luciamixen 2012

tränade två timmar idag, kändes bra!
lånade farmor och farfars bil mitt i dagen & åkte till torpshammar,
träffade lärare och elever, skojsigt! (: 
även två gamla klassisar!! :D jens och alex var också där utan att jag först visste det.
jens är från söderhamn och alex är från östersund :)
 
åkte hemöver strax efter två, hem och bytte om, lämnade farmor och farfars bil och sen jobbade jag 
15-20.30! direkt efter så skjutsade Martin upp mig till fränsta där jag spelade luciamixen, innebandyturnering! 
aldrig varit med förut och det var inte tänkt att jag skulle va med heller, men blev inhoppare! 
 
finalen gick vid ett på natten, för typ 2 timmar sen! 
vi gick ända till finalen och den spelade vi oavgjort,
den avgjordes sedan på straffar och där förlorade vi :(
 
men en andraplats var inte tokigt!
 
 
nu måste jag verkligen sova, ska upp 8. 
ska jobba 8.45-15.00! 
 
Sov gott fina vänner! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0