tisdag 18 december

igår skulle jag vara ledig, 
hade tänkt hinna med en massa saker.
Jag hann njuta av ledigheten i 30 minuter innan dagis ringde ^^
det var Knutis som ringde, där har jag inte jobbat på flera veckor, saknat barnen där så kunde inte tacka nej!
blev jobb 11-17!
bild från igår då jag skulle vandra iväg till dagis ^^
 
idag därimot verkar jag vara ledig, 
eller har ju som vanligt städat på ica nu till morgonen. 
men förutom det så blir jag nog ledig från jobb idag! 
 
känns bra, har en del att göra. 
fick föresten ett sms från Polisen för en stund sedan! 
mitt pass är klart så jag kan hämta ut det, fixade passet i torsdag och det är klart idag,
gick fort!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0