vecka 51

näst sista veckan det här året, helt sjukt vad fort tiden går. det är över 6 månader sedan jag tog studenten, 
inte ens 3 månader tills jag fyller 20. smäller väl bara till så tar jag pension! haha
 
trots att jag jobbat i helgen så har den varit bra, Jessica var så snäll som jobbade några timmar åt mig på lördagspasset så att jag kunde gå hem 16.30. 
kvällen spenderade jag hos Martin, åt chicken enchilladas, såg på så mycket bättre & två filmer, sen hem och skottade snö för att ta mig in i huset ^^ helt sjukt vilket väder det var i lördags.
var som en sport att sätta upp tidningsbladen på utsidan affären!
 

igår jobbade jag förmiddag, slutade 15 men blev lite övertid också.
efter det var jag helt slut, vi är på tok för lite personal på helgerna, vi får kuta som tokar för att hinna med allt.
min kväll gick åt till att städa, kika genom pärmarna med gamla resultatlistor och diplom osv. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0