godmorgon söndag ♥

inatt sov jag väldigt bra, haft problem med sömnen ett tag nu.
men vaknade endast en gång denna natt och det var vid halv 6!
annars har jag sovit toppen, förutom att jag sover med munnen öppen och att det blir aptorrt!
klev upp vid halv nio, som alla andra dagar här med mor (:
idag blev det ingen morgonpromenad, gjorde rejäl frukost direkt och nu förbereder vi oss för att åka iväg!
först ett snabbt stopp i lägenheten och sen vidare till matfors för att hälsa på mammas kusin som fick en ny bebis i maj! :')
efter besöket blir det att handla mat och sedan brassa till stöde för att förbereda sig fysiskt och psykiskt inför ny jobbvecka!
haft två lediga veckor nu som gått sjukt fort!
ska försöka fixa ordning det mesta så fort jag kan då jag kommer till stöde för jag vill hinna med att åka på fotbollsträning ikväll!
precis då jag fick mina två lediga veckor, äntligen kunna vara med på fotbollsträningar igen så blev det självklart uppehåll i fotbollen! ^^ så ni kanske förstår varför jag väldigt gärna vill vara med ikväll? imorgon åker jag ju iväg på en ny jobbabortavecka. tänkte beräta lite mer om den i ett eget inlägg, visa vart jag ska osv, ett ställe jag tidigare aldrig varit till faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0