ny del av livet gav starten på en ny blogg

jag har för några veckor sedan lämnat gymnasiet bakom mig,
så nu är både grundskolan och gymnasiet avverkat.
jag har knuffats över till den stora vuxenvärlden och arbetslivet.
ett nytt kapitel i livet har öppnats och då kände jag tillfälle att starta upp en ny blogg.
kommer fortsätta att skriva om allt möjligt, skriver liksom om det jag känner för just den stunden.
ska försöka bli bättre på att använda mig av olika kategorier, så man enkelt kan fördela och sedan gå tillbaka och läsa på ett enkelt vis. I den förra bloggen blev det mest att jag berättade vad som hänt, vad jag gjorde och vad som skulle hända. här kommer jag utöver det försöka lägga in lite tips kring goda maträtter, träning, motivation osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0