bilder på vad som hänt sen i lördags

 
jag har byggt mig en adventljusstake, sprungit 31 kilometer, snön har fallit igen, lönen har ramlat in, haft jordens träningsvärk, jobbat, ätit och sovit. (nej, har inte tjänat 23tusen på en månad, men faktiskt är 13400 av dom där lönen för jobbet i oktober, sparar inför usa, har som ett konto för det nu)
 
nu tvättar jag kläder, ska hoppa in i duschen och bli till människa igen innan jag beger mig till ica för att jobba 15.00-20.30! 
 
något som verkligen gör mig glad just nu är att Johanna troligtvis sover hos mig på fredag!! 
senast jag träffade henne var i augusti, innan det hade jag inte träffat henne sen studenten! 
jag håller alla tummar i världen för att hon stannar hos mig en sväng då hon är påväg hem till stockholm!
 
ha en bra dag fina människor!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Haha ja, är hemma från ena tävlingen för att åka iväg på nästa.. ;)

2012-12-03 @ 20:04:17
URL: http://isabelleperssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0