fått världens bästa erbjudande!

åååh, nu är jag ännu gladare. 
skriver med Jason på facebookchatten, en av ambulanskillarna som jag åkte 3 pass med. 
mina favoriter! han och james. var med dom 3 av 4 pass på ambulansen.
 
Vi pratar om min resa tillbaka dit, och han frågade nyss om jag är intresserad av att följa med och jobba på amublansen några shift med han och hans nya kollega!?!?! 
inte en chans i världen att man tackar nej till något sånt, så sjukt glad.
för att det ska gå igenom måste jag ha idkort med mig också ska jag skriva på ett papper.
nu väntar jag bara på ett sista mail, sen kan jag boka mina flygbiljetter!
jag har bestämt mig till 100% nu att jag verkligen vill åka tillbaka, göra en resa dit innan jag åker hem igen och startar plugg osv. 
 
lägger upp lite bilder från mina pass på ambulansen med jason och james!
haha, varför jag har bild på mtn dew och frostyglassen var för att det var första gången jag någonsin provade det! 
både jason och james var så chockade över att det var mycket jag inte provat,
så då vi inte hade larm så åkte vi runt till olika ställen också fick jag proväta massa så de fick veta vad jag tyckte ^^
 

Kommentarer
Postat av: sara andersson

Häftiigt Erika! inte lite avis ;) När har du planerat att åka? :)<3

2012-11-22 @ 21:25:46
URL: http://scherry.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0