handskrivet brev till andra sidan världen

Torsdag idag, veckorna rullar på fort nu känns det som.
månaderna går väldigt fort, redan november!? 
 
har som vanligt varit på ica och städat, sen dess har jag inte gjort så mycket.
det enda jag gjort är att jag skrivit ett väldigt långt brev till mina fina vänner i usa.
saknar dom otroligt mycket, drömmer om min resa till usa nästan varje natt,
tycker det är jobbigt att kolla igenom alla bilder från då jag var där, 
har sån stark längtan att åka tillbaka.
 
tanken slog mig, när man har så enormt stark längtan efter något,
varför då hindra sig själv? 
varför inte bara åka iväg igen? jag har försökt inbilla mig att det inte finns någon tid till det,
men vad har jag bråttom till? har ju hela livet på mig med allt annat.
Den dagen jag börjar plugga så känns det som att man blir låst, då man är klar med studierna vill man ju sätta igång och arbeta, då finns det ingen tid till att resa runt i världen osv.
pratat med mamma, känns bäst att göra alla saker jag verkligen vill nu innan jag tar tag i resten.
visst skulle det vara underbart att utbilda sig nu direkt och få ett fast jobb,
men känns som jag kommer bli så låst då.
 
Skrev väldigt mycket i mitt brev, bland annat berättade jag att de troligtvis får räkna med att jag kommer och hälsar på dom, om inte allt för länge. att åka tillbaka till knoxville är min högsta önskan just nu, 
har så många vänner som är ute och reser i världen, jag vill ju också resa! vad väntar jag på? många är borta flera månader och vissa är borta över ett år.
jag kommer nöjja mig med att vara borta i typ en månad, 
får jag åka till knoxville kommer jag sedan kunna fokusera på allt annat jag vill göra :)
 
JAG MÅSTE TILLBAKA, så är det bara.
hade ju chansen att åka tidigare i höst, var väldigt nära att jag stack.
men allt var så rörigt, var helt förvirrad av vad jag skulle göra med min framtid osv.
men nu när allt lugnat sig och jag har samlat mig så vet jag!
 

Kommentarer
Postat av: Mami

<3

2012-11-04 @ 21:57:15
URL: http://erikaerikssson.blogg.se/
Postat av: Erika

<3

2012-11-06 @ 17:53:32
URL: http://erikaviktoriaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0