hej fredag!

idag är jag på väldigt bra humör,
hade nån dag nu i veckan då jag var på världens sämsta humör, helt utan anledning.
hatar sånna dagar!
men veckan har gått bra, trots allt jobb med förkylningen i kroppen.

(kolla vad långt hår jag fått! så glad att det äntligen växt ut igen efter flera års ojämnheter)
 
när jag vaknade upp imorse var jag väldigt pigg,
blev ännu gladare då jag kände att förkylningen är in princip borta nu!! så skönt!
fortfarande lite snorig, också den där hostan jag alltid får i slutet på förkylning ^^
det enda jobbet jag hade idag var städet på ica, 2 timmar. nu är jag ledig resten av dagen!
 
micke på Ica ringde dock för drygt en timme sen och frågade om jag sett schemat för nästa vecka, 
det hade jag inte, men ska ändå handla senare idag så ska kila in och se,
det han först och främst ville veta var ifall jag kan passet på måndag, så sa direkt att jag kan på måndag!
 
hoppas dock att nästa vecka blir lugnare med jobb,
hittills denhär veckan har jag jobbat 48 timmar!
har 19 timmar kvar att jobba i helgen också ^^ 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0