helgen är förbi

fått klagomål på att jag är dålig på att uppdatera? ^^
och visst är det sant, har liksom inte riktigt tid. eller jo det har jag säkert,
men har haft väldigt mycket med jobb och träning på sista tiden.
men jag lovar att skriva då jag känner för det, ska försöka göra det oftare än vad jag hittills gjort!
 
även den här helgen gick fort.
vad har jag hunnit med?
 
jo jag har varit chaufför till pappa, blivit vrålförkyld pangbom över natten till lördag, jobbat på ica, haft fotbollsavslutning, varit på middag hos farmor och farfar!
 

 






Jag skulle helst vilja slippa vara förkyld.
jag blir så himla klen när jag är sjuk..
är väldigt sällan sjuk men när jag väl blir det så blir jag det rejält!
 
igår på fotbollsavslutningen badade jag inte, valde att åka hem och sova sen,
skulle ju övernatta på backe. men att sova borta när man är tokförkyld är ingen höjdare..
 
gör allt för att bli frisk så snabbt som möjligt!
dricker hockuspockus också,
riven ingefära som man kokar med vatten och sen silar bort skräpet,
sen blandar man i honung och mjölk innan man försöker svepa i sig det!
 
nu måste jag sova,
tänkte kämpa mig genom de två timmar jag ska städa imorn.
resten av dagen har jag inget annat jobb,
blir att kurera!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0