jag tror att min otur vänt till tur

 jag har ju städet på Ica Stöde, så skämtade till personalen igår då de krisade på folk, att de kunde slänga in mig i kassan i nödfall, imorse då jag kom som vanligt och skulle städa så visade Margit mig deras schema där Micke (chefen på ica) skrivit in mig på inskolning av kassan :D:D

ibland lönar det sig att vara skämtsam!
har inskolning både imorgon och fredag,
på lördag har jag mitt första jobbpass,
 
bad om att få papper på PLU numrena, ni vet alla siffror för frukt, grönsaker och sånt.
Fick en hel bunt med A4, proppade med plu-nummer.
kan ju absolut inte lära mig alla,
men jag hatar att vara helt oförberedd,
så ikväll tänkte jag plugga in några av de vanligaste sakerna :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0