lördag 24 november

idag är jag helt ledig från jobb och det känns underbart!
är hos mamma i stan just nu, ska ta buss till stöde om en timme.
var på birsta en sväng med syster, tänkte mig inte riktigt för då jag frågade om vi skulle dra dit idag,
löningshelg och en månad kvar till jul, haha kaaaaaaaos.
vi blev inte kvar så länge, jag hämtade ut mina gåvor som jag hade på ica maxi, 
sen gjorde vi en snabb sväng på birsta city!
 
igår jobbade jag till 18, åkte direkt upp till fränsta och spelade fotboll!
äntligen, det var hur roligt som helst,
det var skinkcupen som drog igång igår, Torpshammars herr & damlag, man mixar lag också spelar man turnering 4 gånger. nästa gång är nästa söndag, gick väl inte så väldans bra för mitt lag, haha, men kul var det!
ibland blir jag så less på de som endast dribblar och dribblar tills att de tappar bollen istället för att passa till oss som står helt fri, känns som det inte är någon mening att vara på planen..
var väldigt många killar i mitt och lisas lag som endast dribblade -_-
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0