måndag 12 november

 
här ligger jag i TVsoffan och slöar,
försöker samla energi!
 
var till ica tidigt imorse som vanligt och städade.
kände att det skulle bli skönt att vara ledig resten av dagen, hade inget mer jobb inplanerat.
gick upp till farmor och farfar då jag var klar,
han bara lägga mig för att vila då chefen på Ica ringde och frågade om jag kan jobba 14-20.30 idag ^^
visst jag är förkyld, men inte så illa att jag tackar nej till jobb.
var fler dagar den här veckan som jag behövdes, han måste ersätta Margit som är sjukskriven.
de andra dagarna jag ska jobba skulle vi prata om när jag kommer dit idag.
 
nu ska jag ta mig ett varmt bad, dricka te med honung i och bara vila fram tills att jag går iväg till ica och jobbar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0