mot Birsta med pappa

hela dagen igår och idag har jag försökt bälja i mig vatten,
tror att jag för första gången håller på att få urinvägsinfektion!? buhu
har även druckit 1 liter tranbärsjuice, har ju hört att det ska vara bra mot det.
det här var väl intressant att höra? haha
nä men, får hoppas på att jag inte får det. 

tar med min favoritflaska ner till stan,
men ska se till att inte dricka för mycket vatten heller,
hört att det inte är så bra,
ÄSCH VA TUSAN, man kan inte lyssna för mycket på allt.
 
ni måste se min söta reflex som jag har på jackan, 
hade den ifjol också på jackan jag hade då!
 
nu bär det iväg, blir jag som kör för pappa är så trött ^^
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0