tisdag 13 november

hejdär.
det händer inte ofta, men just idag var en sån morgon,
vaknade och var på världens sämsta humör.
kändes som att jag skulle gråta av helt utan anledning osv.
städningen var seg,
blev på bättre humör när den var över.
 
påväg till dagis gick jag in till Lena på vårdcentralen,
hade på känn att jag hade urinvägsinfektion, och det var ju så. 
har försökt i en vecka att få bort det själv genom att dricka massa citronvatten, vatten och tranbärsjuice.
det har inte blivit bättre så fick så lov att söka hjälp på vårdcentralen!
fick tabletter av lena som jag ska äta i en vecka nu och sen ska det nog vara borta.
 
gick sedan vidare till dagis och jobbade 9-17.30!
var till ica en sväng efter innan jag vandrade hem hit.
nu är jag trött, väldigt trött.
men ska åka iväg och handla åt pappsen! sen ta ett bad och efter det sooova.
har heldag på dagis imorn med!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0