glöm aldrig bort att vara onyttig

hur hälsosam och nyttig man än vill vara så får man vara onyttig,
jag kan tycka att det är nyttigt att vara onyttigt ibland, för att inte fastna för hårt i det väldigt nyttiga.
haha, säger kanske bara såhär för att jag nog aldrig kommer kunna slita mig från gosaker ;)
 
gissa vad jag gjort ikväll? 


hähä en äppelpaj! 
på pappas begäran, 
han skulle baka den, men konstigt nog så slutar det alltid med att jag gör det istället? 

hyrt film har vi också gjort, 
inte vilken film som helst, SENASTE JOHAN FALK! älskar dom filmerna. 
så ikväll blir det film och äppelpaj med bästa pappa!
men innan det ska jag klämma in kvällsstyrkan. 
kvällsstyrkan består oftast av pushups, pullups, situps, ryggres och utfallssteg.
 
Ha det gott ni med!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0