godmorgon måndag

precis ätit gröten.
ska borsta tänderna och sen promenera bort till ica där jag ska städa, första dagen idag, 
hoppas jag minns det mesta från introduktionen i fredags, de som lärde mig har precis dragit till thailand en månad, de har hus där, "vill också".. 
nä men, det finns en person som är på ica väldigt tidigt som jag kan fråga ifall det är något. 
kan även ringa en som bor i stöde som också jobbar åt firman.
 
måste vara klar med städet strax före nio,
sen jobbar jag på dagis 9-17.30!
chockstartar veckan med ett 11 timmars pass. 
Avslutade förra arbetsveckan med ett likadant pass, så det ska nog gå bra.
har fått samla lite krafter i helgen :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0