söndag = städdag

söndagar får bli mina städdagar!
skönt att ha rutiner på saker, jobbigt i början men skönt sen då man kommer in i det.
har mer och mer försökt lägga in saker i min kalender,
det är otroligt skönt faktiskt, slippa ha saker i huvudet.

Från och med imorgon har jag en hel del nya rutiner,
imorgon börjar jag mitt nya yrke som städtant ^^ haha.
ska städa Stöde Ica varje vardag innan de öppnar klockan nio, städet tar två timmar så måste börja senast sju med att städa. eftersom jag ska jobba på dagis imorgon mellan 9-17.30 så tänkte jag börja städa halv sju så jag är säker på att jag hinner med mig utan att stressa.

en annan ny rutin jag lagt in är morgonstyrka, varje vardag ska jag köra styrketräning.
tänkte följa armstrong pullup metoden. kan berätta mer om den ifall det är någon som blir nyfiken att höra ^^

 
nu ska jag sätta igång med städningen på rummet,
ska vara hård med rensningen av garderoben, svårt att rensa för man tänker alltid "den här kanske jag kommer behöva använda nångång osv.." men idag ska jag verkligen rensa ur sånt som jag vet aldrig används.

Ha en fin dag!

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0