torsdag 18 oktober

igårkväll var jag verkligen trött,
tog en långpromenad på 7 km iaf.
somnade på soffan och vaknade upp inatt,
då gick jag och la mig i sängen. 

imorse skjutsade jag pappa till jobbet så jag kunde ha bilen,
eftersom jag jobbade första halvan på knutis och andra halvan av dagen på paveljongen på sörsidan!
imorgon väntar en väldigt väldigt låång arbetsdag, 
först introduktion för städjobbet klockan 06.30!
efter det blir det jobb på Knutis 08.30-17.30!
fått väldigt många timmar denhär veckan. hur bra som helst, pengar!!
 
 
 
 
en vanlig jobboutfit! haha.
mina vackra stövlar som jag haft sen jag var 12-13år ;)
 
nu några dagar har jag tänkt väldigt mycket på mina vänner i usa, 
så bar tröjan jag fick av mina brandmän!
 
nu ska jag skjutsa pappa på hockey i timrå, 
sen ska jag på militärträningen på eljusspåret!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0