torsdag 4 oktober

jobbat 07.30-15.00 på dagis idag,
jobbade nån timme igår med då de behövde lite akut hjälp ^^

idag ringde städfirman angående jobbet jag ska börja om två veckor,
ska ju börja städa på Ica Stöde åt firman som har det, fick jobbet helt utan förvarning ^^ haha.
men iaf, ska på introduktion, lära mig städmaskinen, blir på fredag om två veckor,
 
nu alldeles nyss, medans jag skrev här så ringde dagis,
blev frågad om jobb även imorgon, 09.30-16.30!
jag som sa att det nog skulle dröja länge innan jag och barnen skulle ses eftersom jag troligtvis åker bort på jobb nästa vecka, gjorde dom ledsna, men vilken överaskning det blir för dom då jag dyker upp imorgon ^^
 
 
nu är jag i stan hos mamma,
lämnat hennes bil som jag lånat till och från hela denhär veckan.
väntar på bussen som ska ta mig tillbaka till stöde,
ikväll blir det militärträning och sen blir det sova tidigt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0