träning ger resultat på både kropp och själ


Kommentarer
Postat av: Sopis

Så jävla grym och stark du är Erika, beundrar verkligen dig! Borde vara förebild på typ alla tjejer i tonåren! För det är snyggare att vara fit än skinny! Plus en bättre väg såklart, önskar jag hade lite av din energi! Snabelprutt min sköna! <3

Svar: åh, tack snälla underbara vän! vad glad jag blir! ja hellre fit än skinny, mitt nästa mål är att bli starkare i överkroppen, benstyrka har jag så det räcker och blir över, haha! men är redan sjukt stolt över mig själv, från att inte klara av att göra en enda chins till att kunna göra 10 i rad!! woooho. snabelpruttar i massor <3
erika eriksson

2012-10-30 @ 17:39:39
URL: http://Annasophia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0