trött tjej, som ska ut och bränna lite.

jobbat 07.30-16.00!
nu ska jag ut och bränna lite fläsk innan jag beger mig bort och hälsar på johanna!
längesen jag träffade henne så ska bli kul :)
 
imorn jobbar jag 07.30-12 på storknuten, 
såfort jag är klar där, närmare sagt då Annika kommit tillbaka från stan så ska jag åka över till Paveljongen och jobba där till 3-4tiden.

på fredag har jag introduktion på nya jobbet, städjobbet på Ica här i Stöde.
06.30 ska vi träffas och gå igenom maskiner och området jag ska städa.
sen blir det jobb på lillknuts mellan 13-17.30!
 
nu ska jag ut och springa en sväng innan jag går till Johanna :)

ps. jag älskar verkligen att jobba på dagis! barnen gör en så otroligt glad, 
de säger helt sjuka saker, säger så söta saker, skrattar så gulligt att man inte kan hålla sig från skratt osv.
och när de kutar mot en och blir jätteglad och skirker ens namn då man kommer på morgonen, 
känns så underbart!

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0