trött tjej

 
 
 
gick bra att skjutsa pappa,
kom hem igen vid 18.10,
bytte direkt om till träningskläder och åkte på militärträningen!
efter träningen följde en med hem hit och kikade på båda mina pjäxor + några av mina skidor.
ska sälja iväg, 
pjäxorna för att jag är missnöjd med hur de sitter på mina fötter, skidorna ska iväg för att vikten inte stämmer längre. Grejerna passade väldigt bra på personen som var hit, lät väldigt intresserad,
så nu ska jag prata med pappa om vilka priser som är lämpliga att ta för allt.
 
nu ska jag göra ordning allt inför imorn.
upp halv 6,  börjar ju halv sju. hatar att stressa på morgonen!
sen är det jobb ända till kvällen, har stängning på dagis ^^ 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0